Prijava

Poziv za sudjelovanje na izložbi BUDI UZOR®/INOVA® 2017. Početak studenoga 2017. godine je ponovno rezerviran za međunarodnu izložbu inovacija i studentskih poslovnih planova Budi uzor®/Inova®.

Izložba se održava u Osijeku u dvorani Gradski vrt, od 9.11. do 11.11.2017. godine. Izložba Budi uzor®/Inova® namijenjena je inovatorima i nositeljima poslovnih ideja koji žele ispitati tržišnu vrijednost svoje inovacije i započeti poslovanje. Dolaskom brojnih stranih delegacija i njihovim izlaganjem, izložba je prigoda za održavanje niza poslovnih razgovora, mjesto za pronalazak partnera, kupca, dobavljača ili djelatnika. Svi sudionici, ali i posjetitelji, imaju priliku povećati svoju konkuretnost i probiti se na domaće, ali i europsko tržište. TERA Tehnopolis, partner u Europskoj poduzetničkoj mreži – EEN, u suradnji s HUIP-om, posebno podupire izlazak znanstvenika i poduzetnika na tržište EU. Pronalazak ključnih partnera, poticanje daljnjeg razvoja istraživačkih projekata te njihova komercijalizacija i umrežavanje na nacionalnoj i međunarodnoj razini su jedinstvene prilike koje se pružaju u sklopu ovogodišnje izložbe. Sudjelovanje na izložbi i osvajanje medalja i nagrada može prijaviteljima projekata donijeti dodatne bodove u procjeni njihovih projektnih prijava. Međunarodni ocjenjivački sud čine predstavnici svih inozemnih izlagača i vodeći hrvatski stručnjaci. Važna komponenta i poseban ponos organizatora izložbe je Natjecanje u pisanju studentskih poslovnih planova BUDI UZOR® koje se ove godine organizira pod temom „Smart Cities“. Najuspješniji svake godine osvajaju vrijedne nagrade te im je omogućeno samostalno kretanje u poduzetničke vode i pokretanje konkretnih projekata koji svakako konkuriraju na tržištu.

Molimo Vas da iskažete interes za sudjelovanjem ispunjavanjem prijavnog obrasca. Kontakti: 031/251-000, udruga_huip[at]net[.]hr. Napominjemo da uz prijavu obavezno priložite fotografiju svoje inovacije. Prijave su otvorene do 15.10.2017.

Sudjelovanje

RAZLOZI ZA SUDJELOVANJE NA BUDI UZOR®/INOVA®

Read MoreSudjelovanje